Vuoden urospennun kiertopalkinto ja kansio

Keskustelua kaikesta yleisestä mm. palstalaisten esittäytyminen

Valvojat: Tiina Marjamäki, waltsu

Vuoden urospennun kiertopalkinto ja kansio

ViestiKirjoittaja katka päivämäärä Ma Kesä 07, 2010 4:32 pm

Moikka :) Sain noin kaksi viikkoa sitten edelliseltä kiertopalkinnon saajalta Vuoden urospentu kiertopalkinnon ja kansion. Ikäväkseni huomasin kansion jollain kastuneen/kaatuneen jotain pentujen kuvien päälle. Jos jatkossa jollekulle käy vastaavaa niin siitä kannattaa ilmoittaa, asiathan on aina korjattavisssa ja ihan mukavahan noista kuvista olisi selvää saada :)

Kuva on tuhoutunut kokonaan: Rockriver's Ambotolta ja osittain Clou Of Hairy Grasshoppersilta.

Jos haluatte uudet kuvat tilalle niin lähettäkää mun sähköpostiin kuvat niin tulostan kansioon uudet kuvat tilalle. Marilta varmaan saan uudet tulosteet tai edes fontit ja koot niin voin tehdä itsekkin. Pistäkää sanaa kiertämään jos koirien omistajat eivät täällä foorumilla.

Kuvan voi lähettää meiliin: kati.kngs@gmail.com
Luigi (Lumikuono Bandido), Wunjo (Swifty's Bentley), Nasco (Swifty's Diesel), Mellu (Buffing Nightwish) & Helmi (Buffing Miss Swifty's)
Käyttäjän avatar
katka

Re: Vuoden urospennun kiertopalkinto ja kansio

ViestiKirjoittaja Inka päivämäärä Ma Heinä 19, 2010 4:56 pm

Oi! Kansio tuli minulta ja nyt vasta huomasin tämän viestin. Kotoa autoon pakatessa kaikki kuvat ovat olleet vielä moitteettomassa kunnossa enkä ennen Katille vientiä ollut hoksannut edes tarkistaa, missä välissä ne ovat päässeet kosteutta imemään. Eli omalta osaltani olen valtavan pahoillani!
Nalle-Haukun Turo.
Aurinkokeijun Purple Haze.
Käyttäjän avatar
Inka

Re: Vuoden urospennun kiertopalkinto ja kansio

ViestiKirjoittaja katka päivämäärä La Elo 14, 2010 4:30 am

Inka kirjoitti:Oi! Kansio tuli minulta ja nyt vasta huomasin tämän viestin. Kotoa autoon pakatessa kaikki kuvat ovat olleet vielä moitteettomassa kunnossa enkä ennen Katille vientiä ollut hoksannut edes tarkistaa, missä välissä ne ovat päässeet kosteutta imemään. Eli omalta osaltani olen valtavan pahoillani!

Hei Inka, harmi se vahinko on sitten käynyt siinä matkalla tai jossain. Kun katsoin sen kansion silloin heti duunissa ja esittelin duunikavereilleni ihania pentuja siitä kansiosta niin silloin oli jo kuvat suttaantunut. Sä et muuten ollut laittanut Aaposta ollenkaan sitä omaa sivua. Lähetätkö sä kuvan mulle meiliin niin laitan Aaposta kuvan ja tiedot? Pitäähän se Aapokin siellä olla :)
Luigi (Lumikuono Bandido), Wunjo (Swifty's Bentley), Nasco (Swifty's Diesel), Mellu (Buffing Nightwish) & Helmi (Buffing Miss Swifty's)
Käyttäjän avatar
katka

Palaa alueelle Yleinen keskustelu